? ??????????????So Glamorous? ????? ?? ???Rating: 4.4 (106 Ratings)??102 Grabs Today. 30385 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Punk Skulls (Animated)? ????? ?? ???Rating: 4.7 (71 Ratings)??101 Grabs Today. 43636 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, July 6, 2009

JOM BUAT ROTI

Last Friday ada demo buat roti oleh Kak Wan, from Amway & memasak guna pressure cooker. Pressure cooker tu normallah semua orang dah tahu. Yang paling teruja pada hari tu ialah demo buat roti. The bread is so soft and tasty (buat sendiri sedaplah) dan yang paling penting mudah, cepat dan khas untuk orang-orang yang suka memasak tetapi malas he!he!he! just joking. Saja nak share dengan u all demo hari tu, check it out......


Cara 1 : Selepas bahan-bahan dengan sukatan yang betul dimasukkan ke dalam bekas pembakar masukkan ke dalam oven khas untuk buat roti kemudian keluarkan doh tersebut.
Cara 2: Potonglah doh tersebut mengikut saiz yang diperlukan untuk buat sardine bun. Hmmm yummy! Satu lagi jenis roti ialah sausage roll, hmmm jangan tak tahu sedap tau, nampak jer camtu! Lepas tu masukkan semula ke dalam oven dan bakar sehingga masak. Keluarkan sapulah butter untuk mencantikkan lagi bun tersebut. DONE! ITS SO EASY! Wanna try? Any comment?

0 comments: